زِندگی شرط ہے 0 Reviews

By: Sehrish Mustafa

No Ratings Yet

 

قیمت : 600 روپے بمع ڈاک

 

زندگی شرط ہے  ایک کہانی نہیں ہے، یہ زندگی ہے ۔ ہم سب کو زندگی میں ہر لمحہ کسی نہ کسی  چیلنج کا سامنا رہتا ہے کچھ لوگ ان چیلنجز سے اپنے بل بوتے پر مقابلہ کرتے ہیں جبکہ کچھ انسان تھک جاتے ہیں، اور گھٹنوں کے بل گر جاتے ہیں اور پھر اس لمحے میں انھیں ایک ہاتھ کے سہارے  کی ضرورت پڑتی ہے جو انہیں زندگی کی ریس میں واپس لانے کا سبب بنتا ہے۔ وہ ہاتھ کسی کا بھی ہوسکتا ہے۔  اس کہانی کے  دو مرکزی کردار  فراز حسان اور نساء بھی ایسے ہی ایک تعلق میں بندھے ہوۓ ہیں ۔ ہمدردی ، انسانیت کے مضبوط اور مربوط تعلق میں ۔ یہ کہانی ہمیں یہ بات بھی باور کراۓ  گی کہ غم ،خوشی، کامیابی ، ناکامی ، مایوسی ، خواب، خواہش  اور  انسانیت سب زندگی کی علامت ہیں ۔  بھوک ،خواب اور کامیابی کے درمیان سفر کرتا فراز حسان کا کردار خاص طور پر ان لوگوں کے لئیے ایک مثال ہے جو کسی آزمائش اور مشکل وقت کو دائمی سمجھ کر زندگی سے بھروسہ کھو دیتے ہیں۔ اس کہانی کا ایک کردار نساء بھی ہے ہمدردی ، یقین اور صبر کے جگنو تھامے ہوۓ ۔ 

   اس کہانی میں عرفان جیسا بے حس انسان بھی نظر آۓ گا ، نساء کا شوہر عرفان ایک بے حسی اور اور سطحی انسان   ایک ایسا انسان جس کے دل پر مہر لگی ہوئی ہو۔

 

زندگی شرط ہے کے یہ تینوں مرکزی  کردار ایک دوسرے سے کس طرح کنیکٹ ہوتے ہیں  اور کیا اہمیت رکھتے ہیں اس کا اندازہ تو یہ کہانی پڑھ کر ہی کیا جا سکتا ہے۔

ISBN (Digital) 978-969-696-031-7
Total Pages 25
Language Urdu
Estimated Reading Time 25 min
Genre Urdu
Published By Daastan
Published On 24 Nov 2017

Reviews


Be the first to review it. Start now.

Books in Same Genre